Obec Červený Hrádek
Červený Hrádek 14
380 01 Dačice
Vydání paměťové servisní karty pro digitální tachograf
1. Identifikační kód
2. Kód
3. Pojmenování (název) životní situace
Vydání paměťové servisní karty pro digitální tachograf
4. Základní informace k životní situaci
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Žádost podává fyzická nebo právnická osoba, která montáže, opravy a seřizování digitálních tachografů provádí a která je držitelem "Certifikátu" nebo "Osvědčení" vydaného Českým metrologickým institutem podle zvláštního právního předpisu.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Splnění všech požadovaných náležitostí.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Podáním řádně a pravdivě vyplněné žádosti u příslušného úřadu.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Žádost se podává u místně příslušného obecního úřadu obce s rozšířenou působností (resp. magistrátu), a to dle místa sídla firmy nebo dle místa činnosti žadatele (tj. místo, kde oprávněná osoba činnost technika vykonává).
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
S pracovníkem příslušného obecního úřadu obce s rozšířenou působností, resp. magistrátu.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
- doklad totožnosti žadatele (občanský průkaz nebo cestovní pas),
- úřední doklad o existenci právnické či fyzické osoby, např. živnostenský list, výpis z obchodního rejstříku, koncesní listinu apod. (originály nebo úředně ověřené kopie),
- úředně ověřenou plnou moc servisu (servisní dílny) pro žadatele - zplnomocnění servisu pro držitele karty,
- kopii platného "Certifikátu" nebo "Osvědčení" k ověřování digitálních tachografů vydaného Českým metrologickým institutem.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formulář "Žádost o vydání paměťové servisní karty" je k dispozici na všech obecních úřadech obcí s rozšířenou působností nebo na internetových stránkách Ministerstva dopravy.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní poplatek za vydání paměťové servisní karty činí 700 Kč; platba je splatná při podání žádosti.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Pokud příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností nezjistí skutečnosti, které jsou v rozporu s podmínkami pro vydání karty, vydá kartu do 15 pracovních dnů ode dne doručení žádosti.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
18. Jaké jsou související předpisy
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Sankce v případě nedodržení předepsaných povinností stanovuje § 83a zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a o změně zákona o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
21. Nejčastější dotazy
22. Další informace
Můžete se obrátit na:
- Ministerstvo dopravy,
- obecní úřady obcí s rozšířenou působností, resp. magistráty.
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
25. Za správnost návodu odpovídá útvar
Ministerstvo dopravy - odbor provozu silničních vozidel, oddělení schvalování vozidel
26. Kontaktní osoba
—
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace